Пут Љубави и Преданости – Бакти Марга


Свами Вишвананда је духовни учитељ и светац који помаже људима на путу ка својим божанским пореклом. Његова порука је искрена љубав према божанским ”Бакти”, која је присутна унутар сваког од нас, независно од културне и верске припадности. Свамијева учења обухватају и спајају западну и источну мудрост, хришћанство и хиндуизам, Исуса Христоса и Кришну. Својим једноставним приступом, јасном поруком, шармом и бескрајном љубављу и суосећањем Свами Вишвананда пружа руке свима онима чије срце зајеца за Божанским...
Ширећи поруку љубави Свами обилази разне земље, одржава говоре и манифестације, даје интервјуе и личне благослове. У многим земљама временом су се формирали центри, који омогућују духовна дружења и нуде разне активности.
Главно седиште Свамија Вишвананде је у Немачкој, Шпринген-у. У Шпринген-Центру налази се хиндуистчки храм, дивна православна капела, хотел, као и разне просторије за медитацију.
Свами Вишвананда је више пута посетио Србију, обилазио манастире, давао благослове и интервјуе.

Миротoчиве иконе

Ко је већ посећивао наш духовни центар у Немачкој (Шпринген, близу Визбадена) већ је својим очима видео: предивна капела у православном стилу са иконама разних светаца. Иконе су рађене од Свамија Вишвананде и његових ученика. Оне су живе и осећају љубав, чежњу и девоцију коју имамо према Богу и његовим свецима. И као одговор на то из многих икона почиње да тече мирисно уље, миро. Богородица испред капеле је сва у уљу, а било је дана када је толико текло, да смо га скупљали у чашици (миротoчиве иконе не би требале да се додирују). Затим Свети Панталејмон, Света Петка итд.... Па чак и једно лично, слатко искуство: насликала сам две иконе, Исуса и Св. Петку, и дала их Свамију у капелици да их благослови. Узео их је и ставио на олтару иза иконостоса. Након двадесетак минута проведених у капелици са Њим отишао је заборавивши да ми их изнесе/врати назад. Журила сам на авион и замолила једног од сарадника да дође и са олтара узме иконе. То је урадио и враћајући ми их рекао ”на икони је уље, јел је можда Свами стављао уље на њима?” Зачудила сам се, јер Свами то обично не ради. Погледала сам обе иконе и запазила да је уље само на једној. Имало је пријатан мирис и текло је из Исусове главе. Тек када сам стигла у Србију схватила сам шта се десило. Питала сам касније Свамија о томе, а Он је само одговорио ”ја не знам...”.
...Да, Он ретко каже да нешто зна, али у Његовим рукама се све претвара у злато. Из иконе је престало да тече уље, али је за мене наравно посебна;).

Нема коментара: